środa, 23 stycznia 2013

Wielka garść informacji

Czuwaj! :)

W związku z tym, iż nagromadziło nam się kilka mega wielkich spraw na raz, postanowiłam w tym tygodniu zrobić dwie zbiórki. Wiem, że nie każdy da radę być na obu - ale bardzo Was o to proszę. Jeżeli chcemy dobrze, bardzo dobrze, wypaść na nadchodzących imprezach hufcowych - wydaje mi się, że wasza obecność w tej sytuacji jest niezbędna. :) Pokładam w Nas ogromną wiarę i nadzieję.

ZBIÓRKI: Jak już wspomniałam powyżej, w tym tygodniu będą dwie. Pierwsza - piątek, druga - sobota. W obydwóch przypadkach spotykamy się o godzinie 14:30 pod pocztą w Nowej Wsi. Będą one trwały, mam nadzieję, do 17:00 - 17:30. Wiem, że troszkę długo, ale jak będziecie aktywni to uwiniemy się z wszystkim dużo wcześniej. :))


IMPREZY HUFCOWE: W miesiącu luty będą AŻ! dwie imprezy hufcowe. Mam nadzieję, że weźmiemy w nich udział w licznej reprezentacji.
  1. Zlot hufca ZHP Kęty. Zlot organizowany z okazji święta Dnia Myśli Braterskiej - DMB. Gdzie? Jak? Kiedy? Zlot odbywa się w dniach 15-17.02 w Międzybrodziu Bialskim. Nocleg jest w szkole, bardzo fajnej i dużej szkole! :) Koszt takiej imprezy to 30 złotych. Jednak, po dłuższych przemyśleniach zdecydowałam, że zbieramy się po 40 złotych - z pozostałych 10 złotych zapłacimy ubezpieczenie i Festiwal, o którym poniżej. Zgłaszajcie się do mnie do końca stycznia - zgłoszona osoba to taka, która zapłaciła za zlot. Zadanie przedzlotowe - wykonać strój superbohatera wraz z jego opisem - macie jakieś pomysły?
  2. Festiwal piosenki harcerskiej + licytacja z okazji DMB. Jak pewno pamiętacie, zawsze były to dwie osobne imprezy. W tym roku zostało to połączone. Impreza jest w sobotę po zlocie - 23.02. Miejsce i dokładną godzinę podam Wam w najbliższym czasie. Koszt imprezy to 5 złotych - dlatego zbieram to od razu z odpłatnością na zlot. :) Piosenki mamy już wybrane, przećwiczymy je na zbiórkach - są podane na Facebook'u w grupie naszej drużyny. Natomiast na licytację musimy wykonać jeden przedmiot. Pomyślcie, co by to mogło być? Na Wasze pomysły czekam na zbiórce! 

Piosenka na czaj najbliższy: 


Pamiętajcie, że liczę na Was! ♥

 
Do zobaczenia!
sam. Maja Pawińska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz