czwartek, 8 lipca 2010

Wpis pierwszy.

Czuwaj!

Jak widzicie, dziś na nowo uruchomiłam bloga naszej drużyny. :) Będę wam tu pisała o zmianach w terminach zbiórek, oraz o tym co ewentualnie należy na nie zabrać (nieco uciążliwe było wyszukiwanie wszystkich na NK i GG - nie wszyscy są zapisani do klasy drużyny ).

Liczę na to, że będziecie się udzielać w komentarzach, a już na pewno dodajcie tego bloga do zakładek, żeby być cały czas na bieżąco. Może kiedyś dojdziemy do strony internetowej, na chwilę obecną ani ja nie mam takich kompetencji, ani drużyna potrzeb.

Aby nie przedłużać, przechodzę od razu do zawiadamiania o rzeczach nie cierpiących zwłoki. :)

1. Przypominam, że w sobotę o 15:00 odbywa się zaplanowana zbiórka, w związku z biwakiem (12-14. 07. w Kocierzu). Ci, którzy jadą (zakładam, że wszyscy), mają przynieść:
- zgodę od rodzica(opiekuna)
- dane do ubezpieczenia ( PESEL, adres i miejsce urodzenia)
- 20 zł.


2. Ogłaszam konkurs na najładniejsze zdjęcie drużyny! Musimy sobie umieścić na tym blogu jakieś dobre zdjęcie, a ja od kilku dni na komputerze nie mam kompletnie nic. :)
Zdjęcia przesyłajcie na adres: LP_aska@interia.pl
i, pamiętajcie: naszą- klasę, to ja sobie też mogę sprawdzić.

dh. Joanna Skęczek


1 komentarz: