wtorek, 27 lipca 2010

Kaufland!!

Czuwaj!

Jeszcze nie zdążyłam zdjąć munduru, a już mam wiadomości odnośnie Kauflandu.
Zbiórka w sobotę o 7:52 na dworcu PKP w Kętach. Jedziemy POCIĄGIEM, więc OBOWIĄZKOWO macie mieć LEGITYMACJE. Kto nie będzie posiadał tego typu sprzętu (LEGITYMACJI) niech się nastawi na płacenie za CAŁY bilet (tj. ok 5zł.).

Ci, którzy mają legitymację płacą 3 zł w jedną stronę pociągiem, potem jeszcze 2 zł miejskim autobusem pod kaufland. Ogółem każdy ma mieć przy sobie 10 zł, które zwrócę wam już w drodze powrotnej.
Powrót o godzinie 17:15.

Dopiero teraz najważniejsze: Wszyscy mający ochotę się zgłosić na Kaufland (jadący mają 100% zaklepane miejsce na Inaugurację ZA DARMO) są proszeni o zgłaszanie się na numer komórkowy: 500 637 878, lub GG: 8286275, przez Naszą- klasę lub bezpośrednio u mnie w domu.
Każdy zgłaszające się musi potwierdzić zgłoszenie tajnym hasłem (najpierw rozszyfrujcie zanim podacie):

-•/•-//•--/•-/-••/---/•--/••/-•-•/•//

Czuwaj!
pwd. Daria Skęczek HO

1 komentarz:

  1. bilet kosztuje 2,83 ulgowy chyba 5 albo 4,5 cały (jak się kanara ułaskawi to da za 2,20 promocyjne z andrychowa, albo takowe kupcie na stacji, ale trzeba powiedzieć, że promocyjne ) miejskie 1,20 albo 2,40. w autobusie 1,50 albo 3.

    OdpowiedzUsuń